Медіатори до уроків літератури
Урок – це дзеркало загальної і педагогічної культури вчителя,
мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду, ерудиції.
В. О. Сухомлинський
Медіатор — посередник, незалежний, той, що здійснює допомогу у вирішенні конфлікту в процесі медіації.
Медіація (англ. mediation – посередництво) — метод вирішення суперечок із залученням медіатора, який допомагає сторонам конфлікту налагодити процес комунікації і проаналізувати ситуацію таким чином, щоб вони самі змогли обрати той варіант рішення, який би задовольняв інтереси та потреби всіх учасників конфлікту.
1. Безоцінне сприйняття особистості дитини як унікального творіння природи.
2. Постійний пошук обмежень, що є перешкодами в самореалізації особистості дитини, і своєчасна обов’язкова психолого-педагогічна допомога.
3. Необхідність пошуку особистісного підходу до дитини, враховуючи її індивідуальні психологічні особливості, потреби, нахили тощо.
Вважаю, що використання медіаторів на уроках забезпечують:
УНІКАЛЬНІСТЬ, НАСТРОЄВІСТЬ, ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ!
Образ України у творчості письменників
Медіаторами можуть бути музичні твори, малюнки, зразки учнівських письмових робіт, приклади з історії, власні поезії, вироби, виступи тощо.
Рефлексія після написання диктанту "Магія вишивки",
можна використати при аналізі
Вивчення творчості М.Старицького
Література рідного краю (сучасні поети)
Сімейні та родинні цінності у творах
Твір-опис на суспільну тему "У нашім раї..."
Незнищенність духу в романі П.Куліша "Чорна рада"
Образ України в поезіях Є.Маланюка
Інтимна лірика Івана Франка
Замість кульмінації...
Галина, коли передивилася запропоновані на цій сторінці матеріали, то відчула наскільки Ви любите те, що робите. Вони підібрані професійно, компетентно, фахово! Впевнена, що вашим учням цікаво на уроках. Щасти Вам!
ВідповістиВидалитиДякую щиро за добрі слова!
ВідповістиВидалити